سال نو مبارک
دریافت قالب های زیبای رایگان در ثامن تم متن مورد نظر متن مورد نظر
سال نو مبارک
نویسنده عاشق امام زمان در دو شنبه 11 اسفند 1388 |

سلام عزیزان:

پیشاپیش سال نو را خدمت شما و خانواده های محترمتان تبریک

عرض میکنم.

عزیزان همینطور که می دانید امسال سال نو مصادف است با

ایام سوگواری  بی بی دو عام خانم فاطمة الزهرا سلام الله علیها

و این ایام را هم خدمت شما تسلیت عرض میکنم.

دوستای مهربانم:

نکند در این ایام و روز ها ،کاری کنیم که دل آقا امام زمان عج

که از دست ما و کار های ما بگیرد و غمگین شود.

نکند در این ایامی که آقا به سوگ نشسته اند ،کاری کنیم که

مسلمان بودن و شیعه بودن خودمون را زیر سوال ببریم.

بنده نمیگویم ،پیراهن سیاه به تن کنید و عزاداری کنید.

عرض بنده این است که اگر پیراهن سیاه و عزاداری هم نمیکنید

حرمت و احترام این ایام را نگه دارید، حرمت خانم

فاطمه الزهرا علیها السلام را نگه دارید.

دوستای گلم:

شما را به جان خانم فاطمه الزهرا علیها السلام،

دل امام زمان را خون نکنید!در این روزها!

تو رو خدا،بخاطر شاد بودن خودتان ،دل امام زمان را نشکنید!

بخدا آقا غریبه !جزء شماها کسی دیگه رو که نداره!

نکنه ما هم به آقا خیانت کنیم!

نکنه آقا را در این روز ها تنها بزاریم!

نکنه آقا احساس تنهائی کنه دوستان!

نکنه دل آقا از کارهای ما بشکنه!

نکنه آقا احساس غریبی کنه!

نکنه مهدی زهرا از دست ما دلگیر بشه!

نکنه.............

نکنه...............

 

عزیزان،دوستان:

بیایید همه با هم،شهادت بی بی دو عالم را ،سیده نساء

دو عالم را خدمت تنها فرزند عزیزش،گل سرسبد هستی ،

تاج سر همه ما تسلیت بگوئیم.

و بهشون بگیم:

آقاجان : شهادت مظلومانه ی مادرتان را خدمت شما تسلیت می گیم!

آقاجان : ما رو هم تو غم خودتون شریک بدونید.

بیایید همه باهم به آقا تسلی خاطر بدیم.

بخدا قسم داغ مادر خیلی سخته بخصوص که مظلومانه از دنیا برود.

حرف عاشق امام زمان:

آقاجان ،مولای من،این بنده حقیر،این عبد ذلیل،این آدم بی سرو پا،

شهادت مادرتون رو به شما تسلیت میگه!

آقا تو رو بجان مادرت این تسلیت را از بنده حقیر و گناهکار بپذیر.

قول بهت میدم در این ایام کاری نکنم که شما را غمگین تر کنم.

قول میدم که کاری نکنم که از من نا امید بشید.

آقای من، قول میدم حرمت این روز هارو نگه دارم .

 

آجرک الله یا صاحب الزمان

 

 

دانلود روضه سوزناک حضرت زهرا

کلیک کن

 

روضه ترکی

کلیک کن

 

سخنرانی رائفی پور

کلیک کن

 

مداحی ترکی

کلیک کن

 

روضه آیت الله نجفی

کلیک کن

 

مظلومیت حضرات زهرا آیت الله بهجت

کلیک کن

 



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت18:27---11 اسفند 1393
سلام
وبلاگتونو دیدم
خیلی لذت بردم از این همه ابراز علاقه به آقامون، سرورمون
من حقیر هم این ایام رو به پیشگاه یوسف زهرا(عج) تسلیت میگم.
آقاجون برای ما هم دعاکن.

پاسخ:سلام عزیزم این نظرلطف شماس دعامون کن عزیزدلم


♥عاشقانه♥میلاد♥مهلا♥
ساعت12:50---11 اسفند 1393


سلام خوبی گلم♥وبت عالیه♥به وبلاگمون سر بزن نظر بده منتظرتم♥دوست داشتی منو با اسم ♥عاشقانه میلاد و مهلا♥لینک کن بعد نظر بده لینکت کنم♥



اینم ادرس چت روممون دوست داشتی روممون رو هم لینک کن اگه بیای خوشحال میشیم♥ساحل چتwww.sahelchat.org



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
پاسخ:سلام عزیزای دلم این نظر لطف شماس حتما


بآنوی بی نشــــآن
ساعت12:00---11 اسفند 1393

منم تسلیت میگم
وب پر محتوایی دارین
پاسخ:سلام عزیزدلم ممنون.این نظر لطف شماس تشکر از بازدیدتون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir